Αν πίνετε καφέ με άδειο στομάχι τότε ανήκετε στο «κλαμπ« εκείνων που κάνουν κακό όχι μόνο στο στομάχι τους αλλά και στο σάκχαρο του αίματός τους. Ο καφές μας «ξυπνάει» και μας κρατά σε εγρήγορση, μας βοηθάει να σηκωθούμε από το κρεβάτι αλλά δεν κάνει καλό στο σάκχαρο του αίματος. Ο σκέτος καφές
Trending






















