Το υπουργείο Περιβάλλοντος προχωρά, σε συνεργασία με τον Δήμο Ζίτσας, στη δημιουργία βοτανικού κήπου στο Νομό Ιωαννίνων. Πιο συγκεκριμένα, μνημόνιο συνεργασίας για την αξιοποίηση και ανάπτυξη του ανενεργού δασικού φυτωρίου Λαψίστας υπέγραψαν ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος
Trending





















