Εκδήλωση την Παρασκευή 24 Μαΐου 2024 στην πλατεία Ελευθερίας Λαμίας. Με την αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτή (12 Μαΐου), το Οικοτροφείο Λαμίας ΕΠΑΨΥ συνδιοργανώνει με το Δήμο Λαμιέων και τους φορείς ΕΚΨ Π. Σακελλαρόπουλος, ΠΕΨΥκΚΑ και ΑΜΚΕ Αποστολή, δράση ενημέρωσης και πρόληψης στην
Trending






















