Εγκαινιάζοντας τις νέες λιμενικές εγκαταστάσεις στο λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου, ξεκίνησε την περιοδεία του στη Φθιώτιδα και τη Φωκίδα, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο πρωθυπουργός, που έφτασε πριν λίγο στον Άγιο Κωνσταντίνο, είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί από τον περιφερειάρχη Στερεάς
Trending






















