Νωρίς σήμερα το πρωί ολοκληρώθηκε η χειρουργική διαδικασία λήψης οργάνων του μικρού Αγγέλου που μετά την βαριά κακοποίηση του, νοσηλευόταν από 26 Ιανουαρίου, στη ΜΕΘ Παίδων του ΠΑΓΝΗ . Σύμφωνα με τον διοικητή του Νοσοκομείου Γιώργο Χαλκιαδάκη η καρδιά του παιδιού μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο του
Trending






















