May 17, 2022

|    To Ηλεκτρονικό περιοδικό της Στερεάς.

Τι παίζει με το #cancel skroutz – Φωτιά στο Twitter

Τι παίζει με το #cancel skroutz - Φωτιά στο Twitter

Η καταγγελία που τα ξεκίνησε όλα – Το χρονικό της υπόθεσης

Πόλεμος έχει ξεσπάσει στο Twitter ύστερα από καταγγελία καταναλωτή, ο οποίος με ανάρτηση του ισχυρίζεται πως δεν παρέλαβε ποτέ το προϊόν που είχε παραγγείλει και προπληρώσει από κατάστημα που συνεργάζεται με το γνωστό site Skroutz.gr.

Πιο συγκεκριμένα, ξεκίνησε το trend #cancel skroutz, με χρήστες του Twitter να απαιτούν τον τερματισμό της επιχείρησης ή την αλλαγή στους όρους χρήσης του καταστήματος, για καλύτερη ασφάλεια στις διαδικτυακές αγορές.

Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και πολλοί επαγγελματίες με φυσικά καταστήματα που φάνηκε να ενοχλούνται από τις χαμηλές τιμές του διαδικτύου και τον ανταγωνισμό που προσφέρει.

Παράλληλα το Skroutz με ανακοίνωσή του, απάντησε σχετικά με το περιστατικό, διαχωρίζοντας τη θέση του ενώ προχώρησε σε αποζημιώσεις με τη μορφή ηλεκτρονικών κουπονιών, σε όσους είχαν παρόμοια εμπειρία με το κατάστημα που φέρει το όνομα 365 shop.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Skroutz:

Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η  συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν  με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία  με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία.

Απάτη, λάθος ή χτύπημα κάτω από τη μέση;

Βέβαια, ακόμα περισσότεροι ήταν αυτοί που έσπευσαν να υπερασπιστούν το Skroutz, τονίζοντας την προσφορά του ιστότοπου στις εγχώριες online αγορές και στρέφοντας ταυτόχρονα τα βλέμματα σε ένα καινούργιο e-shop, το Shopflix.gr, που ανήκει στον γνωστό επιχειρηματία Βαγγέλη Μαρινάκη, κάνοντας λόγο για ένα στοχευμένο ανταγωνιστικό χτύπημα, για το λανσάρισμα του καταστήματος.

Και κάπου εδώ ήρθαν να ρίξουν “λάδι στη φωτία” και τα δημοσιογραφικά μέσα, με ορισμένα εξ αυτών να παρουσιάζουν το #cancel skroutz ως trend, ώρες πριν συμβεί.


Αναμένουμε τη συνέχεια…

Facebook
Twitter
Pinterest