Trending
Πόλεμος έχει ξεσπάσει στο Twitter ύστερα από καταγγελία καταναλωτή, ο οποίος με ανάρτηση του ισχυρίζεται πως δεν παρέλαβε ποτέ το προϊόν που είχε παραγγείλει και προπληρώσει από κατάστημα που συνεργάζεται με το γνωστό site Skroutz.gr.
Πιο συγκεκριμένα, ξεκίνησε το trend #cancel skroutz, με χρήστες του Twitter να απαιτούν τον τερματισμό της επιχείρησης ή την αλλαγή στους όρους χρήσης του καταστήματος, για καλύτερη ασφάλεια στις διαδικτυακές αγορές.
Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και πολλοί επαγγελματίες με φυσικά καταστήματα που φάνηκε να ενοχλούνται από τις χαμηλές τιμές του διαδικτύου και τον ανταγωνισμό που προσφέρει.
#cancel_skroutz #365shoping Το 365shop το οποιο συνεργαζοταν χρονια με το skroutz κατακρατουσε παραγγελιες μηνων και πλεον οι υπευθηνοι εξαφανιστηκαν. Παρολο που φαινετε να ειχαν γινει αρνητικες κριτικες το skroutz ποτε δεν τις δημοσιευσε δινοντας χρονο στους απατεωνες…
— Dr Jonas Salk (@Jonas_Salk_) April 8, 2022
Έχοντας κατάστημα που είναι στο Skroutz αλλά και στο “καλάθι”, θα πω ότι μας έχει γονατίσει στις προμήθειες με αποτέλεσμα ο τελικός πελάτης να αγοράζει πιο ακριβά από ότι θα αγόραζε αν πήγαινε σε ένα κατάστημα, αλλά τα υπόλοιπα αδυνατώ να τα πιστέψω. #cancel_skroutz
— ΜέτριοΜαύρη (@lida_stalida) April 14, 2022
Skrountz ειναι ο ορισμος του νταβαντζη και του μονοπωλιου με τις προμηθειες που παιρνει απο τα $$ καταστηματα οπως θα κανει και το shopflix λογικα ψωνιζουμε κατευθειαν απο τα καταστηματα για να επιβιωσουν αυτα και οχι τα μεγαθηρια πισω απο skrountz και shopflix #cancel_skroutz
— nayxus (@nayxus1) April 14, 2022
Παράλληλα το Skroutz με ανακοίνωσή του, απάντησε σχετικά με το περιστατικό, διαχωρίζοντας τη θέση του ενώ προχώρησε σε αποζημιώσεις με τη μορφή ηλεκτρονικών κουπονιών, σε όσους είχαν παρόμοια εμπειρία με το κατάστημα που φέρει το όνομα 365 shop.
Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.
Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)
Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.
Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.
Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.
Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.
Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία.
Βέβαια, ακόμα περισσότεροι ήταν αυτοί που έσπευσαν να υπερασπιστούν το Skroutz, τονίζοντας την προσφορά του ιστότοπου στις εγχώριες online αγορές και στρέφοντας ταυτόχρονα τα βλέμματα σε ένα καινούργιο e-shop, το Shopflix.gr, που ανήκει στον γνωστό επιχειρηματία Βαγγέλη Μαρινάκη, κάνοντας λόγο για ένα στοχευμένο ανταγωνιστικό χτύπημα, για το λανσάρισμα του καταστήματος.
Αν έμπαινες το πρωί σε διάφορα sites υπήρχε η είδηση για #cancel_skroutz ενώ αν έμπαινες στο twitter δεν υπήρχε όχι στα trends αλλά ούτε καν σαν hashtag. Πολλή μπροστά ρε παιδί μου κάποια sites. Τυχαίνει το αφεντικό τους να ξεκινάει πλατοφόρμα ανταγωνιστική του skroutz.
— Jim Black (@JimBlackGR) April 14, 2022
Κανένα #cancel_skroutz τόσα χρόνια μας έχει σώσει από την μάστιγα των πολυεθνικών αγοράζουμε games, gadgets και κινητά χωρίς να δώσουμε νεφρό.
Δεν θα την σκάψω λάκκο για ένα λάθος που διορθώνεται.
Άμα δεν υπήρχε το Skroutz ακόμα θα πληρώναμε προϊόντα υπερτιμημένα και θα νομίζαμε ότι τα πήραμε σε προσφορά! Ρυθμίζει τις τιμές στην αγορά. Του χρωστάμε πολύ περισσότερα απο όσα νομίζουμε.
Σαν Ολυμπιακός σου λέω, χοντρέ άντε γαμήσου.#cancel_skroutz
— Protectorat 🐀 (@the_protectorat) April 14, 2022
— Greek Gaming Universe (@GGU_Official) April 14, 2022
Τι #cancel_skroutz ρε; Είστε σοβαροί; Που άμα δεν ήταν το skroutz ακόμα θα αγοράζατε υπολογιστές από το πλαίσιο με τροφοδοτικό-βόμβα των 20 ευρώ και θα πληρώνατε 2.000$
Να κάνουμε cancel και την google γιατί το ανιψάκι σας πιστεύει ότι τον περιμένουν καυτές ώριμες γυναίκες
ΒλάχοιΈλεος πια με τον ΦΑΣΙΣΜΟ της cancel culture! Κάπου έχει παραγίνει όλο αυτό, ο όχλος συνεχώς διψάει να ακυρώνει πρόσωπα ή εταιρείες, να κανιβαλίζει χωρίς έλεος, να σπιλώνει υπολήψεις και να καταδικάζει! Γιατί σας αρέσει τόσο πολύ η κακία;; #cancel_skroutz #skroutz #CancelCulture
— GeorgeGewk (@GeorgeGewk) April 14, 2022
— Γιάννης Μηλιώνης (@John_Milionis) April 14, 2022
😂 Μπαίνεις στο #cancel_skroutz και διαβάζεις σχεδόν μόνο θετικά σχόλια για το Skroutz και σχεδόν μόνο αρνητικά για το Shopflix, μια ευθέως ανταγωνιστική πλατφόρμα που κατέληξε να έχει το δικό της αντίστοιχο cancel hashtag (#cancel_shopflix). Δεν το λες και «μεγάλη πετυχεσιά»!
— Sotiris Charalampopoulos (@Sot_Charal) April 14, 2022
Και κάπου εδώ ήρθαν να ρίξουν “λάδι στη φωτία” και τα δημοσιογραφικά μέσα, με ορισμένα εξ αυτών να παρουσιάζουν το #cancel skroutz ως trend, ώρες πριν συμβεί.
εσεις που λετε “χαλαρα με τα #cancel_skroutz ” καταλαβετε το. μπουτς δημοσιογραφων ανεβασαν το χασταγκ οργανωμενα και ειχαν αρθρογραφησει για το χασταγκ 3 ωρες πριν γινει τρεντ! δεν το ανεβασε ο κοσμος. #cancel_shopflix για αθεμητες τεχνικες καναλαρχων.
— 📜𝓜𝓪𝓻𝓽𝓲𝓴𝓪’𝓼 𝓹𝓵𝓪𝓷 📜 (@sxediomartika) April 14, 2022
Αναμένουμε τη συνέχεια…