February 4, 2023

|    To Ηλεκτρονικό περιοδικό της Στερεάς.

7 λαχανικά που έχουν υψηλά ποσοστά πρωτεΐνης και ο καλύτερος τρόπος να τα καταναλώνουμε

Είναι σημαντικό να περιλαμβάνουμε καθημερινά στη διατροφή μας υγιεινές πηγές πρωτεΐνης. Η πρωτεΐνη βοηθά το σώμα μας σε μια σειρά από σημαντικές λειτουργίες και συνεισφέρει στη διατήρηση της μυϊκής μας μάζα.

Όταν σκεφτόμαστε την πρωτεΐνη, τη συνδυάζουμε αυτόματα με μπριζόλα ή κοτόπουλο. Αλλά αν θέλετε να αποφύγετε τέτοιες τροφές, έχετε κι άλλες επιλογές για να βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε τη συνιστώμενη ποσότητα πρωτεΐνης που χρειάζεται το σώμα σας.

Τα παρακάτω λαχανικά μπορούμε να τα βρούμε στην αγορά και πολλά από αυτά όλο το χρόνο σε κατεψυγμένη μορφή. Χρειάζεται όμως να έχουμε υπόψη μας ότι η περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες μπορεί να αλλάξει ανάλογα με τον τρόπο που μαγειρεύουμε το κάθε λαχανικό.

7 λαχανικά που έχουν υψηλά ποσοστά πρωτεΐνης και πώς να τα καταναλώνουμε περισσότερο

1. Σπανάκι

Ενώ αυτό το λαχανικό είναι το «λαμπρό αστέρι» των φυτικών τροφών πλούσιων σε σίδηρο, τυχαίνει επίσης να συνοδεύεται από μια αρκετά μεγάλη δόση πρωτεΐνης. Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένο σπανάκι περιέχει περίπου 5 γραμμάρια πρωτεΐνης, οπότε προσθέστε μια χούφτα στα πιάτα ζυμαρικών σας, ανακατεμένα στις σούπες και τα βραστά σας ή ως βασικό συστατικό σε ένα smoothie.

2. Λαχανάκια Βρυξελλών

Αν τα αντιπαθούσατε ως παιδί, ήρθε η ώρα να αλλάξετε άποψη. Κι αυτό γιατί περιέχουν τόσα πολλά θρεπτικά στοιχεία που χάνεται ο λογαριασμός. Βιταμίνες Α, C, Κ, Β6, φολικό οξύ, ριβοφλαβίνη, θειαμίνη), αντιοξειδωτικά και μέταλλα (μαγγάνιο, μαγνήσιο, κάλιο, φώσφορο). Όμως εκτός από όλα αυτά, ένα φλιτζάνι βραστά λαχανάκια Βρυξελλών μας δίνει 5.64 γραμμάρια πρωτεΐνης.

3. Σπαράγγια

Τα σπαράγγια είναι άλλη μία από αυτές τις εκπληκτικά καλές πηγές πρωτεΐνης. Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένα σπαράγγια περιέχει περίπου 4,3 γραμμάρια πρωτεΐνης. Τα ψημένα σπαράγγια αποτελούν επίσης ένα νόστιμο συνοδευτικό πιάτο που μπορεί να προσθέσει μια επιπλέον δόση φυτικής πρωτεΐνης στα γεύματά σας.

4. Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι μια ακόμα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά τροφή που είναι επίσης εξαιρετική πηγή φυτικής πρωτεΐνης, προσφέροντας περίπου 3,7 γραμμάρια ανά μαγειρεμένο φλιτζάνι. Είναι επίσης μια εξαιρετικά νόστιμη προσθήκη σε κάθε υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή και μπορούμε να το απολαύσουμε με πολλούς νόστιμους και πλούσιους σε θρεπτικά συστατικά τρόπους. Δοκιμάστε να το σοτάρετε με λίγο σκόρδο και κρεμμύδι ή ακόμα και να φτιάξετε μια κρεμώδη σούπα μπρόκολου.

http://enallaktikidrasi.com

Facebook
Twitter
Pinterest

RELATED POSTS