Σημαντικές αλλαγές και αναπτυξιακές κινήσεις με παραδόσεις στην πλειοψηφία των αποστολών την επόμενη μέρα αλλά και παραδόσεις μίας ώρας αλλά και μικρoδάνεια για ηλεκτρονικές αγορές προανήγγειλε για το 2022 ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, Συνιδρυτής, Διευθύνων Σύμβουλος, Skroutz.gr.

Παρουσιάζοντας το όραμα της εταιρείας του στο linkden ο κ. Χατζηγεωργίου τόνισε ότι θα παρέχει στους καταναλωτές την δυνατότητα για μικροδάνεια.

«Όσον αφορά τις επιλογές πληρωμής, έχουμε ήδη εισαγάγει δόσεις μέσω πιστωτικών καρτών, αλλά πρόκειται να επεκτείνουμε αυτήν την προσφορά δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να λαμβάνουν μικροδάνεια (κάτι σαν το «Buy now-pay later» BNPL) για μικρές αγορές μέσω των φορητών συσκευών. Όσο για άλλες δημοφιλείς επιλογές πληρωμής PayPal, Google ή Apple Pay, θα είναι διαθέσιμες εντός του 2022» είπε χαρακτηριστικά.

Σημειώνεται ότι οι υπηρεσίες «Buy now-pay later» (αγόρασε τώρα και πλήρωσε αργότερα) αναμένεται να πιάσει στην Ευρώπη τα 357 δισεκατομμύρια δολάρια καθώς αποτελούν έναν απλό τρόπο αγοράς και σύμφωνα με τις εταιρείες προσφέρουν ασφάλεια στους καταναλωτές και πρόσβαση σε περισσότερα προϊόντα.

Αντί κάποιος να χρησιμοποιήσει μια πιστωτική κάρτα, η οποία προϋποθέτει την πληρωμή υψηλών ετήσιων τιμών, μπορεί να προβεί στην αγορά ενός προϊόντος χωρίς να αγχωθεί για την πληρωμή του, η οποία μπορεί να γίνει αργότερα.

Το Skroutz σχεδιάζει επίσης να προσφέρει στους εμπόρους πρόσβαση σε κεφάλαια για τη χρηματοδότηση του ανεφοδιασμού τους ή άλλες καθημερινές ανάγκες.

«Η ραχοκοκαλιά της ανάπτυξής μας και αυτής της εξαιρετικής υπηρεσίας είναι, φυσικά, η εμπορική μας βάση και για το λόγο αυτό, επενδύουμε επίσης σε διάφορες πρωτοβουλίες για να τους βοηθήσουμε να αναπτύξουν με επιτυχία την επιχείρησή τους. Στο μέτωπο της εφοδιαστικής, σχεδιάζουμε να παρέχουμε λύσεις αποθήκευσης και συσκευασίας, καθώς και εργαλεία για τους εμπόρους ώστε να ενσωματωθούν σωστά με το Skroutz όσον αφορά τη διαθεσιμότητα αποθεμάτων και προϊόντων» ανέφερε ο κ. Χατζηγεωργίου.

Παράλληλα δεσμεύτηκε να δημιουργήσει εκπληκτικές εμπειρίες για τους χρήστες, τους καταναλωτές και τους εμπόρους. «Τον περασμένο χρόνο παρουσιάσαμε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που ονομάζεται Skroutz Plus, ξεκινήσαμε ένα δίκτυο θυρίδων που ονομάζεται Skroutz Points και παρουσιάσαμε τη δική μας λύση τελευταίου μιλίου – Skroutz Last Mile.

Το τελευταίο, συγκεκριμένα, είναι η εκδοχή μας να κάνουμε τα δύσκολα πράγματα, να δημιουργήσουμε έναν στόλο από την αρχή και να αυξήσουμε από λίγες σε χιλιάδες παραδόσεις την ημέρα σε λιγότερο από ένα χρόνο.

Για να πετύχουμε αυτό το όραμα, έπρεπε να αυξήσουμε το μέγεθος της ομάδας μας από 250 σε σχεδόν 700 Skroutzer σε λιγότερο από δύο χρόνια, ένα απαραίτητο βήμα για να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε όσα σχεδιάζουμε» είπε χαρακτηριστικά.

Στόχος είναι να εγγυηθούν τις παραδόσεις την επόμενη μέρα στην πλειονότητα των αποστολών και να επεκτείνουν το δίκτυο θυρίδων Skroutz Points σε τουλάχιστον 250 τοποθεσίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για παραδόσεις και επιστροφές. Επίσης το 2022, οι καταναλωτές με έδρα την Αθήνα θα έχουν πρόσβαση σε παραδόσεις 1 ώρας για επιλεγμένες αποστολές .

Μάλιστα αποκάλυψε ότι το Skroutz Plus, το πρόγραμμα αφοσίωσης που προσέλκυσε 50.000 ενεργά μέλη σε λιγότερο από έξι μήνες, θα βελτιωθεί περαιτέρω με πρόσβαση σε ειδικές προσφορές και άλλα προνόμια.

Τέλος σκοπεύει να μειώσει όσο το δυνατόν περισσότερο τα πλαστικά υλικά συσκευασίας και να αντικαταστήσουν σημαντικό μέρος του στόλου τους με ηλεκτρικά οχήματα (το 10% του στόλου του Skroutz Last Mile είναι ήδη ηλεκτρικό).

Πηγή: dikaiologitika.gr

Related Posts