Τα κρύα έχουν πιάσει για τα καλά και εσύ σίγουρα θα θέλεις να αποφύγεις κρυολογήματα και γρίπες.  Το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι συνεχώς ενεργό, ανακαλύπτοντας ποια κύτταρα ανήκουν στο σώμα μας και ποια όχι. Αυτό σημαίνει ότι έχει ανάγκη από μια υγιή δόση βιταμινών και μετάλλων για να διατηρήσει την ενέργειά του και να συνεχίσει να λειτουργεί.

Τα κοκτέιλ βιταμινών είναι γεμάτα με απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που σε βοηθούν να διατηρήσεις την υγεία σου σε υψηλά επίπεδα και να καταπολεμήσεις ή να προλάβεις κρυολογήματα και γρίπες.

Tο Queen.gr μας δίνει μερικές προτάσεις χυμών και smoothies που περιέχουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για ένα ενισχυμένο ανοσοποιητικό σύστημα. Διάλεξε ένα ή περισσότερα και ξεκίνα τα πρωινά σου με μια αναζωογονητική ώθηση στη φυσική άμυνα του οργανισμού σου.

 

Πορτοκάλι, γκρέιπφρουτ και άλλα εσπεριδοειδή
Αυτή η έκρηξη εσπεριδοειδών περιέχει περισσότερη από την ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη βιταμίνης C.

Η βιταμίνη C έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, οι οποίες προστατεύουν τα κύτταρα σου από ουσίες που βλάπτουν τον οργανισμό, ενώ η ανεπάρκειά της μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερημένη επούλωση πληγών, μειωμένη ανοσολογική απόκριση και αδυναμία σωστής καταπολέμησης των λοιμώξεων.

Επί του παρόντος δεν υπάρχουν στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι η πρόσληψη βιταμίνη C από το στόμα είναι αποτελεσματική στην πρόληψη της μετάδοσης του νέου κορονοϊού (SARS-CoV-2) ή στη θεραπεία της νόσου που προκαλεί, του Covid-19 δηλαδή. Ωστόσο, εάν υποφέρεις από κάποιος κρυολόγημα, οι υψηλές δόσεις βιταμίνης C μπορεί να οδηγήσουν σε λιγότερο σοβαρά συμπτώματα και ταχύτερη ανάρρωση. Για τους ενήλικες, το ανεκτό ανώτατο όριο είναι 2.000 mg ανά ημέρα.

Πράσινο μήλο, καρότο και πορτοκάλι
Τα καρότα, τα μήλα και τα πορτοκάλια είναι ένας νικηφόρος συνδυασμός για να βοηθήσεις το σώμα σου να προστατευτεί και να καταπολεμήσει τις λοιμώξεις, αφού περιέχουν βιταμίνη C.

Η βιταμίνη Α πολύ σημαντική για ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα και υπάρχει στα καρότα με τη μορφή της β-καροτίνης. Τα καρότα περιέχουν επίσης βιταμίνη Β6, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στον πολλαπλασιασμό των κυττάρων του ανοσοποιητικού και στην παραγωγή αντισωμάτων.

Παντζάρι, καρότο, τζίντζερ και μήλο
Αυτός ο ενισχυτικός χυμός περιέχει τρία λαχανικά που θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα και θα μειώσουν τα φλεγμονώδη συμπτώματα.

Η φλεγμονή είναι συχνά μια ανοσολογική απάντηση σε λοιμώξεις που προέρχονται από ιούς ή βακτήρια. Τα συμπτώματα του κρυολογήματος ή της γρίπης περιλαμβάνουν καταρροή, βήχα και πόνους στο σώμα.

Τα άτομα που έχουν ρευματοειδή αρθρίτιδα μπορεί να βρουν αυτόν τον χυμό ιδιαίτερα ευεργετικό, καθώς το τζίντζερ έχει αντιφλεγμονώδη αποτελέσματα.

 

Τοματοχυμός
Ο καλύτερος τρόπος για να βεβαιωθείς ότι ο τοματοχυμός σου είναι φρέσκος και δεν περιέχει πρόσθετα συστατικά είναι να τον φτιάξεις μόνη σου.

Οι ντομάτες είναι πλούσιες σε βιταμίνη Β9, κοινώς γνωστή ως φυλλικό οξύ, το οποίο βοηθά στη μείωση του κινδύνου λοιμώξεων. Οι ντομάτες παρέχουν επίσης μικρές ποσότητες μαγνησίου.

 

Κέιλ, ντομάτα και σέλινο
Το κέιλ είναι βασικό συστατικό στους περισσότερους πράσινους χυμούς και προσφέρει αντιφλεγμονώδη οφέλη. Αυτό το κοκτέιλ βιταμινών θα ξυπνήσει τις αισθήσεις σου.

Related Posts