April 19, 2024

|    To Ηλεκτρονικό περιοδικό της Στερεάς.

Αποκλειστικό: Τι αποκαλύπτει το πόρισμα του ΟΣΕ για το παραλίγο νέο ατύχημα στον προαστιακό

Τι συμβαίνει με το πρωτόκολλο επικοινωνιών και τους σηματοδότες του δικτύου.

Προβληματική λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών αλλά και μη τήρηση των κανόνων επικοινωνίας, όπως ορίζουν τα σχετικά πρωτόκολλα, προκύπτουν από το πόρισμα του ΟΣΕ, για την παραβίαση από μηχανοδηγό κόκκινου σηματοδότη, στις 23 Δεκεμβρίου, στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ) που φέρνει σήμερα στο φως της δημοσιότητας το Dnews.

Όπως φαίνεται και στα έγγραφα που παρουσιάζει το Dnews, αναφέρεται ότι «τα φωτόσημα από Κόρινθο μέχρι την είσοδο Σ.Σ. Λιοσίων, δεν λειτουργούν για αρκετό χρονικό διάστημα, και δεν αναφέρεται σε τηλεγράφημα φωτόσημα στη διαδρομή αυτή. Αναφέρονται μόνο οι σταθμοί που είναι επανδρωμένοι με σταθμάρχες, δίνοντας γραμμή ελεύθερη μέχρι τον επόμενο σταθμό».

Τι σημαίνει όμως αυτό: Όπως έχει ήδη γράψει το Dnews, σε πολλά σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου, δεν λειτουργούν οι φωτεινοί σηματοδότες, ή είναι κολλημένοι στο κόκκινο. Όπου δεν λειτουργεί σηματοδότης, δίνεται «ελεύθερη γραμμή», από τους σταθμάρχες στους μηχανοδηγούς. Όπως όμως έχει αναφερθεί και από το Dnews, τα περιστατικά των «κολλημένων» σηματοδοτών, είναι πολλά και σε διαφορετικά σημεία καθημερινά, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος για λάθος.

Στο έγγραφο-πόρισμα, που παρουσιάζει το Dnews, επισημαίνεται ότι υπεύθυνος για το συμβάν, είναι ο μηχανοδηγός του τρένου, ο οποίος παραβίασε τον κόκκινο σηματοδότη και «δεν εφάρμοσε έγκαιρα πέδηση ώστε να σταθμεύσει προ του ερυθρού φωτοσήματος, με αποτέλεσμα την υπέρβασή του».

ΠΗΓΗ – DNEWS.GR

Facebook
Twitter
Pinterest