Ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, παρουσιάζοντας τα τέσσερα νέα μέτρα, τόνισε πως το υπουργείο προχωρά αφενός στην αποφασιστική ενίσχυση των ελεγκτικών μηχανισμών και αφετέρου επιχειρεί να καταστήσει σύμμαχο τον καταναλωτή στη μάχη κατά της ακρίβειας.
«Αναβαθμίζουμε το σύστημα υποβολής και διαχείρισης καταγγελιών όσον αφορά τόσο την τηλεφωνική γραμμή 1520 όσο και τον ειδικό ιστότοπο (σ.σ. kataggelies.mindev.gov.gr) για τις καταγγελίες. Σχεδιάζουμε και ενεργοποιούμε ειδική εφαρμογή (app) για την υποβολή καταγγελιών και μέσω κινητού τηλεφώνου», είπε χαρακτηριστικά ο Κώστας Σκρέκας.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή στο κινητό (application) θα μπορεί να δέχεται είτε επώνυμα είτε και ανώνυμες καταγγελίες, όπως ακριβώς γίνεται ήδη στο kataggelies.mindev.gov.gr. Μέσω κινητού τηλεφώνου, οι καταναλωτές θα μπορούν να υποβάλλουν άμεσα τις καταγγελίες τους όταν διαπιστώνουν περιστατικά εξαπάτησής τους και κερδοσκοπίας.
Οι ελεγκτές μέσα από την οθόνη του υπολογιστή τους θα μπορούν να κάνουν στοχευμένους ηλεκτρονικούς ελέγχους και εάν το απαιτούν οι συνθήκες να προβαίνουν και σε επιτόπιους. Όπως εξήγησε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου για την εξειδίκευση των μέτρων κατά της ακρίβειας, η συγκεκριμένη εφαρμογή σχεδιάζεται ώστε να «επαυξήσει τις δυνατότητες της υφιστάμενης πλατφόρμας kataggelies.mindev.gov.gr» με τους ίδιους τους καταναλωτές να υποβάλλουν καταγγελίες καθώς και στοιχεία για τις στηρίξουν, προκειμένου να βοηθήσουν τους ελεγκτικούς μηχανισμούς.
Στόχος είναι το συγκεκριμένο application να τεθεί σε ισχύ πριν από τα Χριστούγεννα
Πηγή:dnews.gr