Άνοιξε το μεσημέρι της Δευτέρας 11 Οκτωβρίου η πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων για το Freedom Pass: Data. Ποιοι δικαιούνται το δωρεάν πακέτο δεδομένων 50 GB για 5 μήνες και πώς γίνονται οι αιτήσεις.

Δικαιούχοι είναι όλοι οι νέοι ηλικίας 15-17 ετών (γεννηθέντες από 1/1/2004 έως και 31/12/2006) οι οποίοι θα έχουν λάβει τουλάχιστον την πρώτη ή τη μοναδική δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού COVID-19 έως και τις 31/12/2021. Η προσφορά αφορά πακέτο δεδομένων 50GB που ισχύει για 5 μήνες και αποδίδεται σε έναν ενεργό αριθμό κινητής τηλεφωνίας ανεξαρτήτως του παρόχου (Cosmote, Vodafone, Wind) και του είδους (συμβόλαιο, καρτοκινητό, εταιρικό, ιδιωτική) της σύνδεσης.

Η αίτηση για την απόκτηση του πακέτου γίνεται από τον γονέα ή τον ασκούντα τη γονική μέριμνα, και υποβάλλεται είτε ηλεκτρονικά, μέσω του freedompass.gov.gr, είτε στα ΚΕΠ, δηλώνοντας τον αριθμό στον οποίο πρόκειται να πιστωθεί το πακέτο. Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας γίνεται εντός 24 ωρών από την αίτηση. H παροχή χορηγείται μια φορά ανά Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) εμβολιασθέντος και ανά σύνδεση κινητής τηλεφωνίας.

Το Freedom Pass: Data υλοποιείται ακριβώς ένα μήνα από την ανακοίνωσή του από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στην 85η ΔΕΘ. Ακολούθως, το μέτρο εξειδικεύτηκε με Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και Υγείας Θάνου Πλεύρη, του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Θεόδωρου Σκυλακάκη και του υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργου Γεωργαντά.

Η δράση Freedom Pass: Data υλοποιείται από την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ ΜΑΕ), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Δείτε παρακάτω συχνές ερωτήσεις (και απαντήσεις) για το Freedom Pass: Data, μέσα από σελίδα της πλατφόρμας.

Ποια είναι η προσφορά που θα δικαιούμαι;

Όλοι οι νέοι ηλικίας 15-17 ετών που έχουν λάβει τουλάχιστον την πρώτη ή τη μοναδική δόση του εμβολίου από τη θέση σε ισχύ του Εθνικού Προγράμματος Εμβολιασμών κατά του κορωνοιού Covid-19 μέχρι και την 31.12.2021, δικαιούνται πακέτο δεδομένων 50GB για 5 μήνες (Freedom Pass/Data). Η προσφορά αποδίδεται σε έναν ενεργό αριθμό κινητής τηλεφωνίας ανεξαρτήτως του παρόχου (Cosmote, Vodafone, Wind) και του είδους (συμβόλαιο, καρτοκινητό, εταιρική, ιδιωτική κλπ) της σύνδεσης.

 Ποια κριτήρια πρέπει να πληρώ για να δικαιούμαι την προσφορά;

Οι δικαιούχοι της προσφοράς πρέπει να πληρούν τα παρακάτω κριτήρια προκειμένου να ενεργοποιήσουν το Data Pass στο κινητό τους:

Να είναι νέοι ηλικίας 15-17 ετών που έχουν λάβει τουλάχιστον την πρώτη ή τη μοναδική δόση του εμβολίου από τη θέση σε ισχύ του Εθνικού Προγράμματος Εμβολιασμών κατά του κορωνοιού Covid-19 μέχρι και την 31.12.2021 και
Να έχει υποβάλλει αίτηση, η οποία να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την 31.12.2021, ένας εκ των εχόντων την επιμέλειά τους, είτε α) στην ειδική εφαρμογή (freedompass.gov.gr) η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής πύλης της δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) , είτε β) σε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π).

ΠΡΟΣΟΧΗ: H παροχή χορηγείται μια φορά ανά Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.) εμβολιασθέντος και ανά σύνδεση κινητής τηλεφωνίας.

Απαιτείται ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α) ή ο Προσωρινός Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Π.Α.Μ.Κ.Α.) ή ο Προσωρινός Αριθμός Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (Π.Α.Α.Υ.Π.Α) του εμβολιασθέντος.

Η σύνδεση κινητής που θα αιτηθεί την προσφορά, με τη μορφή πρόσθετου πακέτου δεδομένων για την πλοήγηση στο διαδίκτυο, θα πρέπει να είναι ενεργή, χωρίς φραγή εισερχομένων ή εξερχομένων κλήσεων λόγω οφειλών, ή λήξης του χρηματικού υπολοίπου αν πρόκειται για σύνδεση καρτοκινητής.

 Ποια είναι η διαδικασία ενεργοποίησης της προσφοράς;

Για τη χορήγηση της προσφοράς , ένας εκ των εχόντων την επιμέλεια του ανήλικου εμβολιασθέντος εισέρχεται σε ειδική εφαρμογή (freedompass.gov.gr), προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής πύλης της δημόσιας Διοίκησης στην ιστοσελίδα gov.gr, με τους προσωπικούς του κωδικούς της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (taxisnet) και αιτείται την έκδοση Freedom Pass/Data για συγκεκριμένο αριθμό κινητής τηλεφωνίας, δηλώνοντας:

Α) τον πάροχο (σημ.: η παροχή ισχύει για τους παρόχους Cosmote, Vodafone & Wind) & τον αριθμό της σύνδεσης (MSISDN) που θα λάβει την προσφορά

Β) τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α) ή τον Προσωρινό Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Π.Α.Μ.Κ.Α.) ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (Π.Α.Α.Υ.Π.Α) του εμβολιασθέντος

Γ) τα στοιχεία επικοινωνίας (κινητό τηλέφωνο και , προαιρετικά, email)

Για την υποβολή της αίτησης, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επιβεβαίωση του κινητού τηλεφώνου και του email (εφόσον έχει συμπληρωθεί).

Η προσφορά παραμένει ενεργή για διάρκεια 5 μηνών από την ενεργοποίησή της εκτός εάν τα δεδομένα καταναλωθούν πριν την πάροδο του άνω χρονικού διαστήματος ή εάν το καρτοκινητό μετατραπεί σε ανενεργό λόγω μη ανανέωσης του χρόνου ομιλίας, σύμφωνα με την πολιτική κάθε παρόχου εάν υφισταται αντίστοιχος περιορισμός . Επίσης σε περίπτωση αλλαγής παρόχου (φορητότητας) η προσφορά απενεργοποιείται αυτόματα.

Εναλλακτικά, ο έχων την επιμέλεια του εμβολιασθέντος μπορεί να αιτηθεί την ενεργοποίηση της προσφοράς μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.). Σε αυτήν την περίπτωση η επαλήθευση των προϋποθέσεων γίνεται με αναζήτηση του Α.Μ.Κ.Α., είτε του έχοντος την επιμέλεια του εμβολιασθέντος, είτε του ίδιου του εμβολιασθέντος.

Η προσφορά παρέχεται από όλους τους παρόχους;

Η προσφορά παρέχεται σε συνδέσεις κινητής όλων των παρόχων (Cosmote, Vodafone & Wind).

Πόσες φορές μπορώ να επωφεληθώ της προσφοράς;

Η προσφορά χορηγείται μια φορά ανά Α.Μ.Κ.Α. και ανά σύνδεση κινητής.

Ενεργοποίησα την προσφορά σε ένα νούμερο αλλά τελικά ήθελα σε κάποιο άλλο. Μπορώ να το αλλάξω;

Δυστυχώς, δεν υποστηρίζεται η αλλαγή αριθμού μετά την υποβολή της αίτησης.

Μπορώ να κάνω το αίτημα μου μόνο online; Μπορώ να κάνω αίτημα μέσω ΚΕΠ;

Ο έχων την επιμέλεια του εμβολιασθέντος, εκτός από την ειδική εφαρμογή, μπορεί να αιτηθεί την ενεργοποίηση της προσφοράς και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.). Σε αυτήν την περίπτωση η επαλήθευση των προϋποθέσεων γίνεται με αναζήτηση του Α.Μ.Κ.Α., είτε του έχοντος την επιμέλεια του εμβολιασθέντος, είτε του ίδιου του εμβολιασθέντος.

Έχω ακολουθήσει τη διαδικασία και παρόλα αυτά η προσφορά δεν ενεργοποιείται στο κινητό μου. Γιατί;

Η σύνδεση που θα λάβει την προσφορά, με τη μορφή πρόσθετου πακέτου δεδομένων για την πλοήγηση στο διαδίκτυο, θα πρέπει να είναι ενεργή, χωρίς φραγή εισερχομένων ή εξερχομένων κλήσεων λόγω οφειλών ή λήξης του χρηματικού υπολοίπου αν πρόκειται για σύνδεση καρτοκινητής. Επίσης δεν θα πρέπει να έχει ενεργοποιηθεί η προσφορά στο παρελθόν στην ίδια σύνδεση ή στο ίδιο Α.Μ.Κ.Α

Μπορώ να ενεργοποιήσω την προσφορά σε οποιοδήποτε πάροχο; Ισχύει για καρτοκινητό/συμβόλαιο;

Η προσφορά αποδίδεται σε έναν ενεργό αριθμό κινητής των εταιρειών Cosmote, Vodafone & Wind, και μπορεί να ενεργοποιηθεί ανεξάρτητα από το είδος της σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας (πχ συμβόλαιο, καρτοκινητό, εταιρική, ιδιωτική κλπ). Δεν υποστηρίζεται η μεταφορά των υπολειπόμενων δεδομένων σε περίπτωση αλλαγής παρόχου (φορητότητας) μετά την ενεργοποίηση της προσφοράς.

Για περισσότερες και πιο αναλυτικές πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα (site) του παρόχου σας:

Cosmote: https://www.cosmote.gr/
Vodafone: https://www.vodafone.gr/
Wind:
https://www.wind.gr/data-pass-50gb/
https://www.wind.gr/gr/f2g/data-pass-50gb/
https://www.myq.gr/data-pass-50gb/
https://business.wind.gr/data-pass-50gb/

Πηγή: dikaiologitika.gr

Related Posts